Entree en Horecava lanceren op 1 februari het glossy magazine Trending Topics: 250 pagina's trends, inspiratie, previews en achtergronden (houd je brievenbus en mailbox dus in de gaten!). Speciaal voor deze editie van Entree Magazine is Carlijn Groen-Wijnmalen, Director Food - Horecava, gasthoofdredacteur. Dit is hoe zij dat unieke bewaarnummer opent.
Strijdkracht en doorzettingsvermogen: dat is wat ik dag in dag uit zie bij horecaondernemers. Continu zoeken jullie naar manieren om in contact te blijven met de gast. Want die moet de beste ervaring krijgen, ook nu. Deze creativiteit en veerkracht sieren onze horecabranche. Zodra de horeca weer op volle toeren draait, zal Nederland de sector nog meer omarmen en waarderen. Daar ben ik van overtuigd.
Horecava Limited
Ook bij RAI Amsterdam zijn we geraakt. Maar net als jullie stoppen we onze energie in wat nog wél kan. Dat geldt natuurlijk óók voor Horecava, het grootste event voor professionals in de wereld van eten, drinken en buitenshuis slapen. Dit jaar geen fysieke beurs van vier dagen, maar Horecava Limited: een digitale editie op maandag 1 februari. Met interactieve tastings, talkshows, (trend)presentaties, pitches van start-ups en awarduitreikingen. Een bruisend virtueel programma, verspreid over zes ‘stages’. Met deze 65e editie willen wij de branche, zoals altijd, verbinden en inspireren. Ieder jaar blijkt dat daaraan behoefte is. Waarom zouden we het dan bij vier dagen houden?
Nieuw inspiratieplatform
Afgelopen jaar werkten wij daarom aan een vernieuwd platform. Om zo de branche niet alleen in januari te verbinden en inspireren, maar het hele jaar. Op horecava.nl vind je nu meer nieuws, kennisdossiers en inspiratie dan ooit. In onze maandelijkse nieuwsbrief Scoops bundelen we het belangrijkste nieuws. En met duizenden leveranciers, producten en diensten is horecava.nl dé plek waar vraag en aanbod samenkomen. Een onafhankelijke marktplaats voor de horeca. Kortom: Horecava gaat van beurs naar platform om de branche optimaal te laten functioneren.
Tastbare toevoeging
Een mooie tastbare toevoeging daaraan is Trending Topics 2021. Dit magazine biedt een inspirerende blik op de toekomst. Een echte eyecatcher die we je graag cadeau doen! Wij maakten deze productie met het team van Entree Magazine, voor ons al jarenlang een vaste mediapartner die als geen ander weet wat er speelt. Ik ben er dan ook erg trots op dat ik namens Horecava gasthoofdredacteur ben van dit fraaie bewaarexamplaar. Voor mij is het een spannend uitstapje naast mijn functie als Director Food - Horecava, die ik dit jaar voor het eerst bekleed. Natuurlijk had ik mij dit jaar ook anders voorgesteld, maar ik heb vertrouwen en ben ervan overtuigd dat we met elkaar de branche snel weer laten floreren. Het ‘echte’ contact in de horeca wordt gemist. Gelukkig overheerst optimisme. The only way is up!
Over Trending Topics
In het dubbeldikke glossy trendmagazine Trending Topics is volop aandacht voor trends, achtergronden, previews en hotspots. Trending Topics, is het bewaarexemplaar dat Entree op 1 februari uitbrengt in samenwerking met Horecava. In dit magazine komen ook andere trendonderwerpen voor 2021 aan bod, zoals food, personeel en design. Het glossy magazine van bijna 250 pagina's (!) verschijnt op 1 februari en sluit aan op de digitale editie van de Horecava, die op 1 februari plaatsvindt. De eenmalige glossy is bestemd voor professionals uit de hele horecabranche. Meer dan 50.000 van hen krijgen het stijlvolle bewaarnummer gratis toegestuurd (de abonnees van Entree Magazine én alle ‘prime’ bezoekers/relaties van Horecava). Daarnaast wordt het magazine digitaal verspreid onder de abonnees van de wekelijkse nieuwsbrief van Entree Magazine én die van Scoops, de maandelijkse nieuwsbrief van Horecava. Nog eens goed voor 150.000 adressen.

