Advertorial

Heineken zorgt voor meer gebruikers Bardoggy

De meeste mensen hebben hem inmiddels voorbij zien komen. De reclame van de Heineken Biertegoed app. Wellicht dat je de app inmiddels zelfs ook al ge-download hebt uit de App Store? Of ben je zelfs zo fanatiek dat je al een code op een verpakking hebt gescand en deze ingewisseld hebt in een café. 

Meer bier verkopen in de kroeg, dat willen wij ook! Zoals we van ons Hollandse merk verwachten heeft Heineken de marketing op orde! De stijging van het gebruik van sociale media is voor BarDoggy ook goed op te merken. De horecaondernemer deelt meer foto’s op Facebook, is meer in gesprek met haar klanten op sociale media en BarDoggy profiteert.

Jongeren
Bier-te-goed en kortings-acties gaan goed samen, vooral voor de horeca-ondernemers die geen Heineken schenken. Volgens ons onderzoek over horecaondernemers is dat ca. 40 procent van de markt.  De Heineken app is, zoals ik al eerder heb aangegeven, succesvol gebruikt door voornamelijk jongeren. Jongeren hebben de toekomst, en daar slaat Heineken net zoals Bardoggy de spijker op zijn kop.
Wil jij als horecaondernemer ook gebruikmaken van de technische snufjes van Heineken? Bij Bardoggy scannen klanten de code van jouw deal naar keuze en houd je zicht op al jouw gasten, ook degene zonder Heineken-app.

Gezonde consumenten
Bardoggy gaat de komende periode een grote groei tegemoet. Technologie is eindelijk doorgedrongen in onze markt. Daar moet je bij zijn.  Graag bouwen we met Heineken verder aan een gezonde consumenten markt in de horeca. Meer bier naar de kroegen dat willen wij ook. En wij helpen die markt met het bouwen van een community, actieve gebruikers, retentie, en een blijvend groeiende tractie.

Focus
Bij BarDoggy zijn we daar elke dag met 100% focus mee bezig. Wij zijn een onderdeel van het uitgaansleven geworden voor vele tienduizenden gebruikers. Dit jaar hebben we de basis gelegd met 200 inwissel-punten en zijn er in totaal 15.000 drankjes door consumenten gekocht met gebruik van de BarDoggy app.