Advertorial

Schoon drinkwater dankzij Marie-Stella-Maris

Amsterdams lifestyle-merk Marie-Stella-Maris heeft samen met haar partners, €500.000 voor schoondrinkwaterprojecten beschikbaar kunnen maken. 

Door de verkoop van natuurlijk mineraalwater en natuurlijke verzorgingsproducten, zet Marie-Stella-
Maris zich sinds 2011 in om mensen te helpen aan schoon drinkwater. Met ieder product dat verkocht
 wordt, doneert het merk een vast bedrag om duurzame watervoorzieningen te realiseren in afgelegen gebieden in o.a. Tanzania en Oeganda. Marie-Stella-Maris heeft tot nu toe al 9 projecten gesteund, waarmee zo’n 18.000 mensen dagelijks kunnen worden voorzien van schoon drinkwater. 

Groei in hospitality
Binnen de horeca wordt beleving en het nemen van maatschappelijke verantwoordelijkheid belangrijker; ondernemers kiezen daarom steeds vaker voor onderscheidene merken met bijvoorbeeld een sociale bijdrage. In 2016 heeft Marie-Stella-Maris een sterke groei doorgemaakt; het sociale mineraalwater is in Nederland bij een groot aantal toonaangevende horecazaken verkrijgbaar en bij een aantal vernieuwende retailconcepten. Ook in België wordt inmiddels aan het merk gebouwd.  De cijfers van Marie-Stella-Maris mineraalwater laten in het eerste kwartaal van 2017 ook weer een duidelijke groei zien van gemiddeld 30%.

“€500.000 voor schoon drinkwater is een fantastische mijlpaal om met zijn allen
 te bereiken! We hopen dit jaar zeker nog een €100.000 extra te kunnen doneren en nog meer horecapartners te vinden die hieraan bij willen dragen. Op naar de miljoen, zou ik zeggen”, aldus Carel Neuberg
 (CEO Marie-Stella-Maris) .