Biernieuws

Hertog Jan steekt verpakking in gouden jasje

Hertog Jan vernieuwt de verpakkingslijn van zijn bieren om deze op één lijn te brengen met de premium-positionering en prijsstelling die het merk nastreeft. Eerst wordt de verandering doorgevoerd voor de pilsverpakking, daarna volgen de speciaalbieren.


"Uiteindelijk zal het gehele Hertog Jan-gamma beschikken over een nog meer consistente en premium-uitstraling die opvalt in het schap en in het café", aldus Frederic Landtmeters, directeur Marketing Benefralux van brouwerijgroep AB InBev.

In de nieuwe lijn komt duidelijk de kleur goud terug.

Supermarkt
De vernieuwde one-wayverpakking staat inmiddels in de supermarkt, de komende weken volgen de overige verpakkingsvarianten van Hertog Jan pilsener. De aanpassing van de speciaalbierverpakkingen volgt later dit jaar.
 

Proost! Magazine nu ook op Hyves!
Ook onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik
hier
.

Twitter-account
Proost! Magazine & Horeca Entree
.