Biernieuws

Moët vloeit rijkelijk in Cannes

Om hun honderdjarige liefdeshistorie met de internationale filmindustrie te versterken heeft Moet & Chandon - de zelfverklaarde champagne van het witte doek – het 62ste filmfestival van Cannes opgesierd met een exclusieve viplounge, de Moet Lounge Cannes 2009. Het privéstrand Bâoli Beach was hier het ideale decor voor.

Gedurende het filmfestival heeft de Moët-lounge een variëteit aan filmsterren en regisseurs verwelkomd en hen gevraagd een Nebuchadnezzar (15 literfles) te signeren voor het goede doel, een traditie in de wereld van de cinema, die het champagnehuis decennia geleden is gestart.

Verder sprankelde Moët & Chandon wederom als officiële sponsor op Cinema Against AIDS, het traditionele benefietgala voor amfAR – het instituut dat wereldwijd onderzoek doet naar een remedie tegen AIDS. Ook backstage, op exclusieve VIP-evenementen en in de iconische clubs in Cannes, zoals de Jimmy’z, is genoten van de feestelijke champagne.