Het Holiday Inn Amsterdam heeft een 'relaunch' en upgrade gekregen en is daarmee de eerste van de keten binnen de Benelux.
Dit schrijft TourPRess Holland. De upgrade is onderdeel van een wereldwijd project van de Holiday Inn- en Holiday Inn Express-hotels. Alle 3200 hotels over de hele wereld krijgen hiermee een eigentijdse uitstraling, waarbij de gastbeleving nog meer voorop staat.
Holiday Inn investeert daarvoor ruim een miljard dollar (circa 667 miljoen euro) in het al meer dan vijftig jaar bestaande merk.
Nieuw logo en beeldmerk
In Amsterdam kreeg het iconische Holiday Inn-logo een make-over. Daarmee werd ook de grootste verandering sinds het merk gelanceerd: een nieuw lettertype, een levendige groene kleur en een eigentijdse vormgeving.
Daarnaast wordt de service aan de gast meer persoonsgericht.
Hotelkamers vernieuwd
Een groter gevoel van comfort en gemak is gecreëerd door vernieuwing van kleine details op de kamers. Kenmerken omvatten nieuwe bedding, nieuwe douchefaciliteiten en nieuwe badproducten.
Jaren vooruit
General manager Pascal Aartman van Holiday Inn Amsterdam: "Uit wereldwijd onderzoek onder meer dan vijftigduizend reizigers is gebleken dat gasten bepaalde elementen bij uitstek belangrijk vinden: extra grote bedden, grote douchekoppen, keuze uit specifieke kussens en een moderne en frisse uitstraling. Met deze renovatie van binnen- én buitenkant van ons hotel, kunnen we de komende jaren optimaal aan de wensen van onze gasten blijven voldoen."
De wereldwijde herlancering van de meer dan 400 hotels van het merk Holiday Inn werd in oktober 2007 aangekondigd en zal naar verwachting eind 2010 worden afgerond, aldus TourPRess Holland.
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? Klik hier.

