Hans Böhm neemt per 1 november Herwin van den Bergs functie als directeur Marketing Heineken Nederland over.
Van den Berg verlaat na acht jaar op eigen verzoek Heineken Nederland om het zelfstandig ondernemerschap op te pakken. Hij begon zijn carrière bij Heineken als Trade marketingmanager. In 2004 werd hij directeur Marketing Heineken Nederland.
Commercials
Onder zijn verantwoordelijkheid kwamen commercials en campagnes tot stand als de introductie van Heineken Extra Cold, de lancering van het nieuwe Heineken.nl én de reclame over de Walk-in Fridge.
Van den Berg zal als adviseur betrokken blijven bij de merken van Heineken Nederland.
Hans Böhm
Böhm startte zijn loopbaan bij Heineken als trainee. Daarna deed hij gedurende acht jaar commerciële ervaring op als brandmanager Heineken en national accountmanagement Retail.
Daarna werkte Böhm vier jaar bij Ahram Beverages in Egypte. Na de overname van dit bedrijf door Heineken was Böhm hier als eerste Nederlander respectievelijk directeur Marketing en commercieel directeur.
Hij is nu nog werkzaam in Amsterdam als projectmanager Heineken Innovation Western Europe.
Meld u ook eens aan voor onze nieuwsbrief.

