Beachclub Billabong Beach in Scheveningen heet voortaan Boomerang Beach en wordt uitgebreid met een aanbouw. De naamsverandering komt door de samenwerking met mediabedrijf Boomerang. De beachclub zal dan ook middelpunt worden van veel media-acties en evenementen van Boomerang.
Bovendien zal Boomerang Beach fungeren als proeftuin voor alles wat Boomerang aan media in de horeca doet zoals de zogeheten Freecards, de horecaglossy BarLife, de ontwikkeling en exploitatie van Boomerang-toiletreclame, guerrillamarketing en digitale Postercreens.
De NL Magazines zullen regelmatig berichten over het strandleven en Radio Decibel gaat live-uitzendingen vanaf het strand verzorgen. In samenwerking met sponsors zijn er diverse evenementen in voorbereiding die nog deze zomer op het strand plaatsvinden.
Toplocaties
Boomerang-directeur Serge Brabander is trots op de 'eigen' strandtent. " De strandlifestyle past heel goed bij Boomerang en dit is een van de toplocaties aan de Nederlandse kust."
Bart Deelman, samen met Anne Deelman eigenaar van Boomerang Beach, is blij met het mediabedrijf. "We krijgen nu al veel reacties over de samenwerking met Boomerang. Met al die media kunnen we onze zaak optimaal onder de aandacht brengen. Dit gaat zeker een topseizoen worden."
Donderdag 8 april wordt Boomerang Beach officieel geopend.
Ook onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik
hier.
Twitter-account
Proost! Magazine & Horeca Entree.

