Branchenieuws

Brouwer Heineken kleurt 2010 cafés oranje

2010 horecazaken, supermarkten en slijterijen zijn dinsdag 1 juni door ruim driehonderd Heineken-medewerkers oranje gekleurd met een flinke dosis promotiemateriaal. De brouwer wil haar relaties hiermee helpen volledig klaar te zijn voor het WK Voetbal 2010.


De medewerkers, inclusief directieleden waaronder algemeen directeur van Heineken Nederland Philip de Ridder, dragen op deze manier hun steentje bij aan het 'hoofdsponsorschap' van het Nederlands Elftal en de aanwezigheid van de oranjesfeer bij haar relaties.

Omarming
De Ridder bracht zelf supermarkt Plus Vermeulen in Amersfoort in Pletterpet- en Oranjesfeer. "Door ons KNVB-sponsorship én de traditie die we inmiddels hebben opgebouwd met onze hoofddeksels, waren de verwachtingen hoog. We zien nu al dat de Pletterpet en het motto 'Zet ‘m op voor Oranje' worden omarmd."

Handje helpen
"Het WK Voetbal is zowel commercieel als emotioneel belangrijk voor Heineken, maar zeker ook voor onze retailrelaties. We helpen ze dus graag een handje om hun zaak volledig klaar te maken voor het WK2010 in Zuid-Afrika. De Pletterpet mag daarbij natuurlijk niet ontbreken."

Proost! Magazine nu ook op Hyves!
Ook onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik
hier
.

Twitter-account
Proost! Magazine & Horeca Entree
.