Branchenieuws

Cafebrains verandert naam in Horecabrains

Het samenwerkingsverband Cafebrains verandert per zaterdag 1 januari haar naam in Horecabrains. De reden hiervoor is dat de organisatie vindt dat de naam Cafebrains te beperkt is omdat de ruim dertig aangemelde leden uit allerlei takken van de horeca afkomstig zijn.


Momenteel zijn namelijk niet alleen cafés lid, maar ook restaurants, strandpaviljoens en een exploitant van een stadion.

Voordelen
De doelstelling van Horecabrains is om zo veel mogelijk horecazaken te laten profiteren van gezamenlijke inkoopvoordelen, uitwisseling van onderlinge knowhow en advies op maat.

Een lidmaatschap van Horecabrains bedraagt zevenhonderdvijftig euro per jaar.

Discobrains
Zusterorganisatie Discobrains bestaat ondertussen acht jaar en is opgericht door Martijn Veen en zijn zoon Jeroen. Beide hebben veel ervaring in de horeca.

Hyves-account Proost! Magazine
Gratis horecanieuwsbrief
Proost! Magazine
Twitter-account
 Proost!
Magazine