Branchenieuws

De Maastol bedenkt interactief sponsorprogramma

Restaurant-hotel De Maastol in Eijsden heeft een manier bedacht om de verenigingen die het sponsort zelf invloed te laten hebben op het bedrag hiervan.

De sponsorbijdrage wordt namelijk afhankelijk van hoeveel de leden en sponsoren van de verenigingen eten of drinken bij de horecagelegenheid. Voor iedere dertig euro die één van hen daar besteedt, doneert De Maastol een deel van de omzet aan de vereniging.

Hiervoor worden specifieke afspraken gemaakt met de penningmeester van de deelnemende vereniging.

Meer interactie
De twintigjarige horecaondernemer Luc Rinkens wil met de nieuwe manier van sponsoring meer interactie krijgen met het verenigingsleven, waarbij het uitgangspunt samenwerking en partnership is met voordeel voor beide partijen.


---
Ook onze horecanieuwsbrief ontvangen? Klik hier.
Horeca Entree zit ook op
Twitter.
En/of word lid van de Horeca Entree-groep op LinkedIn.