Wie nog geen dranken van Pernod Ricard achter de bar heeft staan (onder andere Jameson, Havana Club, Absolut), kan binnenkort Dimitri Jansen (34) of één van zijn mensen aan de deur verwachten. Dimitri Jansen volgt namelijk Jorg Kop op als marketingmanager bij Pernod Ricard Nederland.
In zijn nieuwe functie is Jansen verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van het complete productportfolio van Pernod Ricard Nederland en stuurt hij het marketingteam van de verschillende merken aan.
Jansen werkt al ruim 7,5 jaar in verschillende marketingfuncties voor Pernod Ricard Nederland. Zo was hij in zijn laatste functie verantwoordelijk voor de marketing van de whisky's, Franse digestieven, champagnes en vodka’s van Pernod Ricard Nederland. Jansen studeerde bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg.
"In mijn nieuwe rol als Marketing Manager kan ik al mijn ervaring kwijt die ik de afgelopen jaren in dit zeer dynamische bedrijf heb opgedaan. Ik ben erg verheugd dat ik deze kans krijg en zal dan ook alles op alles zetten om de merken van Pernod Ricard nog beter in de Nederlandse markt te zetten", zegt Jansen.

