Landgoed Duin en Kruidberg in Santpoort is de eerste winnaar van de HotelWeek Publieksprijs. Het vijfsterrenhotel kreeg gemiddeld een 8,7.
De eerste editie van de Hotelweek, van 2 tot en met 11 januari, trok ruim zestienduizend gasten over de streep om goedkoop een luxe hotelovernachting te boeken. Na afloop beoordeelden de gasten de hotels. Het was de eerste keer dat de Hotelweek Publieksprijs werd uitgereikt.
Ideale kans
“Wij zijn zeer content met onze deelname aan de HotelWeek. Begin januari is doorgaans een rustige periode op zakelijk gebied. De HotelWeek was dus de ideale kans om ons landgoed aan een breed publiek aan te bieden. Wij hebben geprobeerd iedereen met alle egards te ontvangen en zich welkom te laten voelen. Met het winnen van de Publieksprijs, denk ik dat dit zeker is gelukt", aldus Jo-Ann van Halderen, sales en marketing manager Landgoed Duin en Kruidberg.
Bijna eerste
Tweede werd het Crowne Plaza viersterrenhotel Den Haag - Promenade, derde werd Apart Hotel Randwyck in Maastricht (vier sterren). Vierde en vijfde werden respectievelijk het Belgische vijfsterrenhotel Château de Lac en het Belgische viersterrenhotel Ramada Plaza Antwerp.
Geslaagde actie
Nick Stals, managing partner van HotelSpecials.nl, zegt zeer trots te zijn op het succes van de HotelWeek. "Voor de gasten, de hotels en voor HotelSpecials.nl is deze actie zeer geslaagd te noemen. Bezoekers waarderen de HotelWeek gemiddeld met een 8,5. Daarbij zegt 84 procent bij een volgende editie zeker weer te boeken."
Op de foto staan, van links naar rechts,: Tamara Oppedijk (projectmanager HotelWeek), Bernard Lensink (general manager Duin en Kruidberg) en Jo-Ann van Halderen (sales en marketing manager Duin en Kruidberg).

