De Fletcher Hotel Group is vereerd met het onderzoek dat de Consumentenbond doet naar de Kruidvat-actie met hotelvouchers.
Dit schrijft Quote. Gisteren werd bekend dat de Consumentenbond haar leden oproep zich te melden met (negatieve) ervaringen bij het meedoen aan de Kruidvat-actie. Alle 250.000 vouchers hiervan, te besteden bij een hotel van de Fletcher Hotel Group, waren binnen één dag uitverkocht. Het resulteerde in een ware stormloop bij de Kruidvat-filialen.
De Consumentenbond heeft daarom nu het e-mailadres hotelbon@consumentenbond.nl aangemaakt waarnaar leden hun (negatieve) ervaringen kunnen sturen.
Vereerd
"We zijn vereerd met dit onderzoek", relativeert Fletcher-directeur Rob Hermans de actie in een gesprek met Quote. "De consumentenbond onderzoekt altijd belangrijke consumentenartikelen, het is ook een grote en nieuwe actie. Dat zal de reden zijn dat de bond zijn leden oproept om ervaringen te delen."
Ook onze horecanieuwsbrief ontvangen? Klik hier.
Horeca Entree zit ook op Twitter.

