Hotel en Congrescentrum Papendal in Arnhem zag haar omzet in 2009 met tien procent stijgen ten opzichte van het jaar ervoor.
Ook in de eerste maand van 2010 scoorde Papendal goed met een groei van 22 procent ten opzichte van januari 2009.
Oorzaken
Stella van der Sluis, sinds een jaar directeur van Hotel en Congrescentrum Papendal, verklaart de groei als volgt. "Dankzij een gericht acquisitiebeleid, de juiste marketing, hameren op kwaliteit en prima kostenbewaking hebben wij een goed jaar gehad. We geloven in onze dienstverlening."
Green Key
De horecagelegenheid verwacht zelfs nog meer te groeien door bijvoorbeeld de Gouden Green Key die ze deze maand ontvingen. "Het keurmerk garandeert onze gasten een comfortabel verblijf met zorg voor de omgeving. Als organisatie met een Green Key-certificaat moet je onder meer kunnen aantonen minder gas, water en elektra te gebruiken en tevens dat afval beperkt en gescheiden wordt."
Bonuspunten
Tijdens de beoordeling van de Stichting Keurmerk Milieu, Veiligheid en Kwaliteit (KMVK) kreeg Papendal extra bonuspunten voor onder meer het plaatsen van tijdschakelaars op koelkasten met frisdrank. "De bonuspunten hadden we niets eens nodig om de gouden classificatie te behalen. We zijn erg blij met deze toekenning, die bevestigt dat we met ons milieubeleid op de goede weg zitten."
Afbeelding: Stella van der Sluis ontvangt de Gouden Green Key uit handen van Erik van Dijk, directeur Stichting KMVK.
---
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

