Branchenieuws

Heinekens TapChallenge wint gouden POP Award

Heineken heeft goud gewonnen voor het beste instore-communicatiemateriaal bij de POP Awards 2010. Deze prijzen worden jaarlijks toegekend door Popai Benelux om bedrijven die zich inzetten voor instore-communicatie te motiveren en uit te dagen.


Heineken won de eerste prijs met de communicatie op de winkelvloer rondom de TapChallenge. Boost Group eindigde op plek twee vanwege de inspanningen rondom de Mona Toetjesmiddagen. Leaf Holland sleepte brons in de wacht met Sportlife Vibes.

Catchy & fun
De Heineken TapChallenge werd door de jury beoordeeld als 'catchy, fun, spraakmakend, zeer creatief en vernieuwend'. De opvallende display rondom een interactieve biertap-game liet de consument op een innovatieve manier kennis maken met de thuistap.

Bron: LevensmiddelenKrant.

Hyves-account Proost! Magazine
Gratis horecanieuwsbrief
Proost! Magazine
Twitter-account
 Proost!
Magazine.