Branchenieuws

Horeca kan lokale Feest.je-deals aanmaken

De horeca kan nu ook lokale deals aanmaken op Feest.je, die vervolgens worden getoond aan gebruikers die in de buurt zijn. Feest.je-gebruikers profiteren door in te checken op de plek waar de deal wordt aangeboden en de aanbieder profiteert van de online mond-tot-mondreclame.


De gebeurtenis (check-in) wordt namelijk doorgeplaatst op de verschillende sociale netwerken zoals Facebook, Hyves, Twitter en Feest.je.

Stukje worst
"Eigenlijk blazen we het aloude 'stukje worst bij de slager' nieuw leven in", zegt Patrick de Laive, mede-eigenaar van Feest.je. "Elke merk- of spoteigenaar kan gratis zeer gericht targeten op mensen die in de buurt zijn."

"Heel leuk voor de gebruikers die op deze manier waardering krijgen voor het inchecken in spots en geweldige promotiekansen voor het merk."

Benieuwd

De Laive zegt dat Feest.je erg benieuwd is naar waar bedrijven mee komen. "De eerste reacties tijdens de ontwikkeling van Feest.je-deals waren erg leuk. Aanbieders zagen direct al mooie, creatieve mogelijkheden om hun merk of spot te promoten."

Aanmaken
Op de website van Feest.je kunnen merken en horecaondernemers binnen enkele minuten gratis deals aanmaken. Nadat de deal is goedgekeurd wordt deze opgenomen en is die direct te zien voor alle Feest.je-gebruikers in de buurt.

Enkele voorbeelden van deals zijn een gratis biertje bij het inchecken in een café, een gratis toetje na een diner bij een restaurant, gratis wifi of een glaasje prosecco bij een overnachting in een hotel.
 

Hyves-account Proost! Magazine
Gratis horecanieuwsbrief
Proost! Magazine
Twitter-account
 Proost!
Magazine.