ROI Financials, een administratiekantoor voor de gastvrijheidindustrie, heeft een nieuw hulpmiddel ontwikkeld voor horecaondernemers: ROI Online. Dit systeem is een digitaal platform waarin tal van zaken die normaal gesproken veel tijd en dus geld kosten, geautomatiseerd worden.
Gebruik van ROI Online leidt tot een uitvoerige financiële rapportage inclusief alle benodigde cijfers en kengetallen. Met deze gegevens kunnen bedrijven goed overzicht, tijdig ontwikkelingen signaleren en vlot inspringen op veranderingen in de markt.
Precieze werking
Binnen het nieuwe digitale platform kunnen horecaondernemers niet alleen de salarisadministratie en de urenregistratie bijhouden, maar zijn ook alle personeelsgegevens 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Bovendien kunnen personeelsleden met behulp van dit platform online aangeven wanneer ze beschikbaar zijn waarna het mogelijk is om met die gegevens een rooster op te stellen.
Ook is een payrolling-functie in ROI Online geïntegreerd. Met een druk op de knop is het ten slotte mogelijk van alle verschillende onderdelen rapporten te genereren waarmee de horecaondernemer een duidelijk overzicht krijgt van alle financiële informatie binnen zijn onderneming.
ROI Online
Alle oplossingen, tools en services die ROI Financials ontwikkelt zijn bedoeld om met een minimale administratieve inspanning de best mogelijke resultaten te behalen, zodat horecaondernemers zich kunnen richten op hun core-business: gastvrijheid en service.
Bron: ANP Pers Support.
Ook onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik hier.

