Om het belang van sociale media te benadrukken, heeft KHN specifieke groepen voor horecaondernemers op LinkedIn aangemaakt.
Met de LinkedIn-groepen wil Koninklijke Horeca Nederland (KHN) de communicatie tussen bestuurders, horecaondernemers en andere partijen optimaliseren. Er zijn nu de volgende groepen: KHN Afdelingen, KHN Regio's, KHN Drankverstrekkende Bedrijvn, KHN Hotels, KHN Toerisme, Recreatie, Sport & Cultuur, KHN Fastservice, KHN Restaurants en KHN Chinees-Indische Bedrijven.
HE op LinkedIn
Naast KHN zit ook Horeca Entree op LinkedIN (en Twitter). Horecaondernemers die interesse hebben om in de toekomst mee te discussiëren over interessante onderwerpen voor de horecabranche, kunnen zich aanmelden voor de HE-groep op LinkedIn.
In Horeca Entree nummer vier (nog te verschijnen) staat overigens een artikel over het nut van sociale media voor de horeca.
---
Horeca Entree heeft een nieuwe Twitter-account.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

