De horeca op Slagharen gaat de strijd aan met obesitas bij kinderen. Ook voert het attractiepark een dynamisch prijsbeleid in à la de hotelindustrie.
De strijd tegen obesitas wordt gevoerd onder het motto 'Fresh & Fruity'. Op de diverse locaties in het park worden onder andere vers handfruit, fruitsalades en smoothies aangeboden. Ook biedt het park een kleine rugzak aan die gevuld is met Ik Kies Bewust-artikelen.
Bovendien worden de traditionele snacks in verantwoord vloeibaar frituurvet gefritueerd en bevat het ijsassortiment voornamelijk Ik Kies Bewust-producten.
Prijsbeleid
Verder voert het park een dynamisch prijsbeleid in zoals ook wordt gehanteerd in de hotel- en vliegindustrie. Dit betekent dat de entreeprijs per dag kan verschillen, afhankelijk van de bezetting die dag, de verwachte drukte en het aantal dagen voor aankomst.
De toegangsprijs kan hierdoor uiteenlopen van vijf euro op een rustige dag tot 24,50 euro op een drukke dag. Het park is naar eigen zeggen het eerste attractiepark ter wereld dat een dergelijk dynamisch prijsbeleid hanteert.
--
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

