De Lipton Ice Tea Summer Chase '10 is van start gegaan. Dit betekent dat horecateams (onder andere) kans maken op een partyweekend in een luxe villa op Ibiza tijdens de beroemde 'closing parties' in september. Wat te doen? Zoveel mogelijk Lipton Icea Tea verkopen.
De wedstrijd startte op maandag 3 mei en duurt tot en met maandag 23 augustus. Het horecateam met procentueel de sterkste groei in Lipton Ice Tea-verkoop, maakt iedere twee weken kans op een Lipton Edition Retro Scooter. Of gratis toegangskaarten voor het hele team voor één van de vele zomerevents zoals Sensation, Mysteryland en Dance Valley.
Het team dat over de gehele actieperiode het beste presteert wint het partyweekend op Ibiza ter waarde van tienduizend euro.
Procentueel
Een grote bar of een klein terras maken evenveel kans, want het team dat procentueel het meeste groeit in Lipton Ice Tea-verkopen wint uiteindelijk. Om mee te doen, kunnen horecaondernemers of -werknemers zich aanmelden via de website . Dit kan (nog) te allen tijde.
Op de website moeten zij vervolgens elke twee weken het aantal verkochte glazen invullen.
Ondersteuning
Tijdens de gehele actieperiode worden de Summer Chase ’10-deelnemers ondersteund door andere acties. Zo krijgen deelnemers vanaf begin mei tot het WK de consumentenactie 'Kras jezelf naar Zuid-Afrika' toegestuurd. Daarmee maken gasten kans op een voetbalreis voor twee personen naar Zuid-Afrika.
Met behulp van het speciaal ontwikkelde WK-promotiemateriaal kunnen deelnemers van de Lipton Summer Chase ‘10 tijdens de aanloop naar het WK de verkoop
van Lipton Ice Tea extra stimuleren.
Proost! Magazine nu ook op Hyves!
Ook onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik
hier.
Twitter-account
Proost! Magazine & Horeca Entree.

