Golden Tulip Hotel Westduin heet voortaan Golden Tulip Strandhotel Westduin. De nieuwe slogan luidt 'Golden Tulip Strandhotel Westduin, een zee aan mogelijkheden!'.
Met de naamswijziging, rebranding en de hiertoe ontwikkelde corporate-campagne wil Golden Tulip Westduin nog duidelijker laten zien dat de locatie zeer belangrijk is voor het hotel.
"Het gaat uiteraard in de eerste plaats om de gast. Echter met deze nieuwe naam is de directie van het hotel van mening dat zij de gasten van alle markten duidelijk laten zien in welke setting het hotel geplaatst zou moeten worden", aldus een woordvoerder.
Kernwoorden
De kernwoorden die het hotel wil uitdragen, zijn gastvrij, hulpvaardig, harmonie, erbij horen en veiligheid. "Met deze woorden willen de medewerkers van het hotel laten zien dat zij begrijpen hoe er op de gevoelens van de gasten ingespeeld wordt."
---
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

