Branchenieuws

HSMAI-thema 2011: how to be different

HSMAI richt zich in 2011 op het onderscheidende vermogen in sales, marketing en communicatie in de gastvrijheidsindustrie.

Dat maakte het beroepsnetwerk maandag 17 januari bekend tijdens de nieuwjaarsreceptie. Het thema voor het komend jaar luidt dan ook 'how to be different'.

Naast bovengenoemde aandachtspunten zullen ook leiderschap en management in grote lijnen de bijeenkomsten van HSMAI in 2011 kenmerken.

Transparant
"Het vinden van het thema dit jaar was niet zo heel moeilijk", aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland. "Als er iets in deze transparante wereld de laatste jaren relevant geworden is, dan is het wel het creëren, hebben en behouden van een écht onderscheidend product of dienst."

"Dat valt echter niet mee. Hoe onderscheid je je immers nog echt ten opzichte van jouw concurrenten? Hoe houd je dit onderscheid vast? Hoe maak je het duidelijk aan én bind je jouw doelgroep in deze multimediale wereld?"

"De laatste inzichten en antwoorden met betrekking tot dit soort essentiële vraagstukken staan dan ook centraal in onze 2011-programmering."

Bestuur

Het HSMAI-bestuur wordt in 2011 gevoerd door de volgende leden. Op de afbeelding staand van links naar rechts: Erwin van Gastel (Hospitality Sales), Hans Poortvliet (directeur HSMAI Nederland), Marja van Reijn (Global Blue Holland),Luc Curvers (Heineken Experience)

Op de afbeelding zittend van links naar rechts: Isabel Mosk (Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen), Ilko Tonen (Virtual Orange), Astrid Aberson (Maasstad Ziekenhuis), Rob van der Beek (Holiday Inn Amsterdam/Crowne Plaza Amsterdam Airport) en Guendaline Stinkens (De Baak/Landgoed de Horst).

---
Twitter-account
Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.
Facebook-account
Horeca Entree.