Het aantal inschrijvingen voor de eerste seminars dit jaar van HSMAI gaan 'harder dan normaal'. De beroepsvereniging is dan ook aangenaam verrast.
HSMAI heeft dit jaar als thema 'Be(come) the best in your business: Yes YOU can!', waarover het seminars houdt. Ook heeft de HSMAI University een nieuw onderdeel: Learning Unlimited.
Traditie ontmoet 2.0
"Het beeld bevestigt onze conclusies van eind vorig jaar. De professional van vandaag de dag realiseert zich steeds meer dat hij zich verder moet en ook wil ontwikkelen", aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland.
"Het betreft overigens wel duidelijk een behoefte aan specialistische, deels traditionele verkoop- en presentatietechnieken in combinatie met nieuwe kennisgebieden als sociale media, nieuwe distributiekanalen en middelen. Traditie ontmoet 2.0 in ontwikkelingsbehoefte zeg maar."
Learning Unlimited
Niet alleen is het animo voor de bijeenkomsten hoger, ook de interesse voor het Learning Unlimited-programma dat de HSMAI medio januari lanceerde is duidelijk aanwezig. Het programma, dat het HSMAI-lidmaatschap combineert met ongelimiteerd trainen aan de HSMAI University, heeft inmiddels al vijftien leden hun lidmaatschap doen 'upgraden'.
Win-win
"Ook deze ontwikkeling toont aan dat men zich voorneemt en de ruimte krijgt om meer aan persoonlijke ontwikkeling te gaan doen. De combinatie van een lidmaatschap van de beroepsvereniging en ongelimiteerd trainen tegen een beperkte investering, maken het voor zowel de werknemer als werkgever een aantrekkelijke 'secundaire arbeidsvoorwaarde'."
"De eerste krijgt de ruimte zich te ontwikkelen, de tweede krijgt een (nog) professionelere en dus meer renderende werknemer."
---
Horeca Entree heeft een nieuwe Twitter-account.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep.

