Inntel Hotels splitst zich per 1 april af van Golden Tulip. Reden voor de hotelketen om zevenhonderd nachten voor één euro per stuk aan te bieden.
De vier hotels van Inntel zijn nu nog als franchiseconstructie aangesloten bij Golden Tulip. Door de breuk willen ze zich op een andere manier gaan onderscheiden. De nieuwe slogan 'You'll be surprised' moet hieraan bijdragen.
Profileren
Algemeen directeur Karin Geurts: "Als onafhankelijke keten kunnen de vier Inntel Hotels zich nog beter profileren en aansluiten bij de hedendaagse trend van beleving."
Dit vertrouwen in de toekomst werd vorige week nog onderstreept door de opening van de Zaanse vestiging én doordat in Rotterdam, na de zomer, wordt gestart met de bouw van een vijfsterrenhotel.
Eén euro-actie
De breuk gaat gepaard met een aantal acties, waaronder het weggeven van zevenhonderd hotelovernachtingen voor twee personen voor één euro per stuk. Hiervoor worden vouchers beschikbaar gesteld die te verkrijgen zijn door het principe 'wie het eerst komt, die het eerst maalt'.
Hier zal dan via de radio aandacht voor worden gevraagd.
Voor de drukte die deze actie kan opleveren in de hotels, is Geurts niet bang. "We zijn op alles voorbereid en we laten graag aan Nederland zien wat we zijn: ambitieus, inventief en bijzonder. You’ll be surprised."
---
Horeca Entree heeft een nieuwe Twitter-account.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

