Koninklijke Horeca Nederland (KHN) houdt in oktober een studiereis voor horecaondernemers naar New York. Een inspiratiebron vanwege de meer dan 20.000
restaurants en food-outlets, 80.000 hotelkamers en ruim 1000
nightlifebedrijven.
De reis bestaat uit een afwisselend programma vol workshops, ideeën en
het bezoeken van concepten. Er is voor New York gekozen omdat er in relatief korte tijd de meest uiteenlopende horecabedrijven en concepten bezocht kunnen worden.
Nieuwe ideeën
"Kennis vormt steeds meer het sleutelwoord voor het succesvol opereren van bedrijven, overheden en organisaties en dus ook voor horecaondernemers", zegt KHN. "Maar kennis is een momentopname en veroudert snel. Bijblijven wil zeggen: oriënteren, de blik verruimen en zoeken naar nieuwe ideeën en mogelijkheden."
"Voor organisaties is het noodzakelijk om te blijven leren om in te kunnen spelen op maatschappelijke en economische ontwikkelingen."
Netwerken
Studiereizen zijn volgens KHN dan ook een effectief middel om een korte tijd intensief bezig te zijn met ontwikkelingen in de branche op het gebied van vormgeving, regelgeving en slim ondernemen. Ook zijn studiereizen geschikt om een (groter) netwerk met collega's op te bouwen.
KHN-leden krijgen korting op de studiereis naar New York.

