Hotelketen Hilton heeft de loyaliteitspunten voor haar vaste gasten, de zogenaamde HHonors, met twintig procent gedevalueerd.
Dit schrijft Quote. Hotelketen InterContinental ziet zijn kans schoon en probeert boze, vaste Hiltonklanten nu weg te kapen. Wie zijn punten veel minder waard heeft zien worden bij Hilton, krijgt namelijk duizend nieuwe loyaliteitspunten van het InterContinental.
Hardst getroffen
Wie behoort tot de twintigduizend HHonors-spaarders die het hardst zijn getroffen door de devaluatie, krijgt zelfs twintig procent van zijn HHoners-tegoed in Priority Club-punten van InterContinental.
Diegene die zich meldt bij InterContinental via de website en de meeste HHonors-punten blijkt te hebben gespaard, wordt uitgeroepen tot Luckiest Loser. Deze krijgt twee miljoen Priority Club-punten, aldus Quote.
---
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

