Amstel bestaat honderdveertig jaar en komt daarom met een nieuwe variant op het vaasje: Amstel Nucleation. Beleving is het sleutelwoord van het nieuwe ontwerp. Volgens Amstel gaat het drinken van een biertje niet alleen meer om smaak, maar ook om het visuele gedeelte ervan.
De vorm van de Amstel Nucleation is niet anders ten opzichte van het gewone vaasje, ook wel het 'oersymbool van Amstel' genoemd. Het verschil is zichtbaar in de bodem. Deze zorgt er namelijk voor dat er een constante stroom aan koolzuurbelletjes ontsnapt: nucleation.
Hierdoor blijft de schuimkraag langer intact en blijft het bier verfrissend smaken. Daarnaast is de Amstel Nucleation dunner dan het reguliere vaasje en heeft elk glas een rand van echt goud.
Primeur
Amstel heeft met deze speciale bodem een primeur te pakken, want in Nederland is zoiets nog niet eerder op de markt verschenen.
Bron: Bierblad.
Proost! Magazine nu ook op Hyves!
Ook
onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik
hier.
Twitter-account Proost!
Magazine
& Horeca
Entree.

