Branchenieuws

Jubilerend Amstel schakelt sociale media in

Ook Amstel schakelt sociale media in om haar doelgroep te bereiken. Als afsluiter van het honderdveertigjarige jubileum van het biermerk lanceert de brouwer een actie via Hyves. Op dit netwerk kunnen fans stemmen op de meest favoriete Amstel-commercial aller tijden.


De hoofdprijs is een rol in een nieuwe tv-reclame. Op woensdag 15 december maakt de brouwer bekend welke Amstel-commercial als winnaar uit de bus komt. Hyves-pagina 'Amstel |  140 jaar ons bier'.

Winkel
In de winkel probeert de fabrikant de consument te bereiken door middel van speciaal voor het jubileum gedrukte T-shirts. Deze zijn vanaf maandag 29 november te krijgen bij een krat Amstel.

Het kledingstuk ligt ondermeer in de supermarkt bij Deen, DekaMarkt, Coop en PLUS. Bij Jumbo introduceert Amstel een historisch bierglaasje. Vanaf eind december worden deze bij de Veghelse retailer aangeboden.

Bron: LevensmiddelenKrant.
 

Hyves-account Proost! Magazine
Gratis horecanieuwsbrief
Proost! Magazine
Twitter-account
 Proost!
Magazine.