Om te vieren dat Makro 42 jaar bestaat, heeft de (horeca)groothandel alvast 42.000 euro aan stichting Doe Een Wens gedoneerd.
De cheque werd maandag 1 november overhandigd door Jean Pierre Bienfait, CEO Makro Nederland, aan Doe Een Wens-ambassadrice Pauline Huizinga. Het bedrag is een eerste resultaat van de verkoop van de speciale Doe Een Wens-kerstpakketten die Makro heeft ontwikkeld.
Van ieder pakket dat uit deze collectie wordt verkocht doneert Makro twee euro aan de stichting. De opbrengst wordt gebruikt om de wensen van kinderen tussen de drie en achttien jaar met een levensbedreigende ziekte in te vervullen.
Tussenstand
"Ik ben er trots op dat Makro Doe Een Wens steunt en dat we dit bedrag nu al aan ze kunnen overhandigen", aldus Bienfait. "Het bedrag is nog maar een tussenstand van het uiteindelijke totaalbedrag dat we begin 2011 zullen doneren."
"Maar omdat we vandaag 42 jaar bestaan, leek het ons een mooi gebaar deze feestelijke gebeurtenis te delen met de stichting."
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

