Accor verandert de namen van haar merken. Ibis blijft ibis, all seasons wordt ibis styles en Etap Hotel wordt ibis budget.
Dat meldt Travelution. De naam ibis wordt daarmee de basis van het economy-segment. De verandering moet begin 2013 volledig doorgevoerd zijn. Het doel is de toegankelijkheid, de samenhang en de kracht van de 3 merken te versterken.
Toekomstmodel
"Met de lancering van de nieuwe strategie zetten we Accor Hotels neer als model voor de hotellerie van de toekomst", zegt Denis Hennequin, ceo van Accor Hotels. "Dit belangrijke project zal de eenwording van onze teams versterken. Onze ambitie wordt duidelijk door het nieuwe motto 'open new frontiers in hospitality' en een sterkere profilering van Accor Hotels."
"Wij willen onze gasten een unieke hotelervaring bieden en wij denken dit te kunnen bereiken door moderne en innovatieve dienstverlening en door de herpositionering van onze merken."
Accor heeft ruim 1.570 hotels verdeeld over 4 continenten. Daarvan zitten ruim 169.000 kamers in het economy-segment (36 procent).
Bron: Travelution.
---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

