Branchenieuws

Louvre Hotels Group start wervingscampagne

De Louvre Hotels Group start een wervingscampagne voor nieuwe hotels om zo haar Nederlandse positie te versterken.

De campagne start deze week en richt zich op hotels in de Benelux. Zij die nu instappen krijgen korting op de prijs hiervoor. "We zijn verheugd om meer hotels te mogen verwelkomen", zegt Haike Blaauw, verantwoordelijk voor de groep in de Benelux.

Laatste duwtje
"We introduceren een kennismakingskorting van 50 procent omdat we weten dat we het waar kunnen maken door meetbare, toegevoegde waarde aan hotels te kunnen bieden. Nu de markt weer aantrekt is dit voor ons het moment om potentiële collega's een laatste duwtje in de rug te geven."

De internationale keten die momenteel op nummer 8 wereldwijd staat voert 7 merken. In de Benelux voert de groep momenteel de merken Golden Tulip, Tulip Inn, Campanile en Premiere Classe.

Inkoopvoordelen
Hotels die zich aansluiten bij de groep maken gebruik van 50 jaar ervaring in de branche, inkoopvoordelen, ketencontracten en het reserverings- en distributiesysteem. Ook kunnen hotels bij aansluiting gebruikmaken van de expertise in sales-, marketing- en businesssupport.

Er zijn diverse samenwerkingsverbanden mogelijk; hotels kunnen een franchiseovereenkomst aangaan of kiezen voor een managementcontract.

(Geen) aansturing
Voor ondernemers die graag het heft in eigen handen houden is de franchiseformule van Golden Tulip of Tulip Inn gepast. Als hotels juiste behoefte hebben aan een centrale aansturing is Campanile of Premiere Classe meer geschikt.

Geïnteresseerden van hotels kunnen contact op nemen met de afdeling Business Development van Louvre Hotels Benelux. De aanbieding is tot het einde van het jaar geldig.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.