Branchenieuws

Mövenpick-hotel wint Hotelweek Publieksprijs

Het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre heeft wederom de HotelWeek Publieksprijs gewonnen.

Het viersterrenhotel dat vorig jaar ook al won, werd dit jaar beoordeeld met een 8,8. De gasten prijzen het hotel met name voor het prachtige uitzicht, de enorme servicegerichtheid en de ligging in het centrum van Amsterdam.

Waardering
"We zijn ontzettend blij dat we deze prijs voor de tweede keer winnen", aldus Lisette Schäfer, revenuemanager van het hotel. "Tijdens de HotelWeek kunnen wij een breed publiek kennis laten maken met de luxe van ons hotel. Naast de kwaliteit van ons Silk Road Restaurant, worden vooral de faciliteiten zoals het gratis toegankelijke wellnesscenter en de shuttledienst naar het station zeer gewaardeerd."

"Bovendien is het leuk om te merken dat naast nieuwe gasten, verschillende gasten er een jaarlijks uitje van maken en dus al voor de tweede keer hier verbleven tijdens de HotelWeek."

Top tien

De rest van de top tien best beoordeelde hotels bestond respectievelijk uit Amadore Grand Hotel De Kamperduinen, Van der Valk Hotel Duiven - Arnhem, Dorint An der Messe Köln, Landgoed Duin & Kruidberg, The Manhattan Hotel Rotterdam, Cruise Hotel, Thermae Palace, Lindner Hotel Dom Residence en Regardz Hotel Heerlickheijd van Ermelo.

Wedstrijd

Het was de derde keer dat de wedstrijd van HotelSpecials.nl gehouden werd. Na elke editie van de HotelWeek beoordelen de boekers het hotel waarin zij tijdens de HotelWeek logeerden door een enquête in te vullen.

Er deden ruim 175 hotels mee aan de HotelWeek 2011.

Afbeelding

Op de afbeelding van links naar rechts: Claudia Stoelinga (projectmanager HotelWeek), Lisette Schäfer (revenuemanager), Bibi Oerlemans (front office manager) en Dirje van Laar (marketingcoördinator).

---
Twitter-account
Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.

Facebook-account
Horeca Entree.