Branchenieuws

Nieuwe gm's én campagnegezicht Bilderberg

Bilderberg gaat in een aantal hotels het management wisselen. Tevens heeft de hotelketen een nieuw campagnemodel.

In het management van Bilderberg is ten eerste Ilse Baaten benoemd tot general manager (gm) van Hotel ‘t Speulderbos in Garderen. Zij is afkomstig van het Bilderberg Hotel Wolfheze in Wolfheze, waar zij in november 2008 in dienst trad.

Menkhorst
Baaten volgt Harro Menkhorst op, die is benoemd tot gm van Hotel De Bilderberg in Oosterbeek. Hij kwam in 1998 in dienst bij Hotel De Bilderberg als front-officemanager. Daarna bekleedde hij de functie van revenuemanager.

In 2007 werd hij benoemd tot gm van Hotel ’t Speulderbos, waarna hij weer terugkeert naar zijn basis.

Boersma
Menkhorst volgt Joan Boersma op, die is benoemd tot gm van Hotel Wolfheze in Wolfheze. Boersma is sinds 1986 in dienst bij Bilderberg. Zijn meest recente functies waren die van gm in Hotel De Bilderberg (2006-2010) en daarvoor als gm in Bilderberg Grand Hotel Wientjes.

Campagne
Ten slotte is de 23-jarige Sascha Koop (afbeelding) het nieuwe campagnegezicht van de hotelketen. Zij won namelijk de Next Campaign Model-wedstrijd van Bilderberg. Zij won een jaar lang gratis overnachtingen bij één van de hotels.

Sascha Koop zelf was enorm verheugd met haar gewonnen prijs: "Ik studeer nog, dus ik zal niet dagelijks in de hotels te vinden zijn, maar ik heb ineens heel veel vrienden die een weekendje op stap willen naar een van de hotels."

Ontspanning

Ook wordt Koop dus het gezicht van Bilderberg-campagnes. Cees Faes van reclamebureau TCC: "De visual van Sascha beeldt op een hele artistieke manier een gevoel van ontspanning, gratie en smaak uit. Allemaal waarden die perfect bij het merk Bilderberg passen."

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.
Facebook-account Horeca Entree.