Er wordt veel over geschreven en gesproken: het effect van sociale media op consumenten en bedrijven. Horeca Entree, het zusje van Proost!, en HTC Advies zoeken daarom horecaondernemers die mee willen doen aan een (kort) onderzoek over sociale media.
Cijfers over het gebruik van sociale media in de horeca zijn verrassend. Horecaondernemingen die sociale media actief gebruiken zien het laatste jaar gemiddeld achttien procent omzetstijging.
Daarentegen maakt circa tachtig procent van de horecagelegenheden geen gebruik van sociale media als marketingtool.
Onderzoek
Horeca Entree is in samenwerking met HTC Advies een onderzoek gestart naar het effect en gebruik van sociale media binnen de horecabranche. Elke stem telt en daarom vragen wij u vijf minuten van uw tijd. Alvast bedankt voor uw medewerking.
De resultaten zullen (anoniem!) worden gepubliceerd in Horeca Entree 11 (verschijnt op dinsdag 9 november).
Hyves-account Proost! Magazine
Gratis horecanieuwsbrief Proost! Magazine
Twitter-account Proost!
Magazine
& Horeca
Entree

