Branchenieuws

Promotie Euro-Toques nu ook op vier wielen

Euro-Toques heeft een promoauto ontwikkeld om frequent(er) contact te onderhouden met alle Nederlandse Euro-Toquesrestaurants.

De restaurantvereniging spreekt namelijk van een onstuimige groeiperiode in haar ledenbestand. En omdat voor elke uitgave van haar magazine (veel) informatie en foto's moeten worden vergaard van en bij haar leden, heeft de vereniging besloten een speciale promo-auto aan te schaffen.

Ze is naar eigen zeggen de eerste Nederlandse vereniging van restaurants en koks die een eigen auto heeft aangeschaft die duidelijk is voorzien van haar logo's.

Uitstraling
"Het geeft ons meer de gelegenheid om snel en actief de restaurants de ondersteunen in hun uitstraling als Euro-Toquesrestaurant", aldus een woordvoerder. Die uitstraling gaat volgens de woordvoerder gelijk op met de maatschappelijke ontwikkeling en bewustwording op het gebied van voedsel en drank.

"En die wordt steeds belangrijker voor de gasten die onze restaurants bezoeken, in aantallen reeds miljoenen per jaar."

Op de afbeelding Euro-Toquesvoorzitter Fred Dijsselbloem.

---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.