Caféondernemer Remco Glas staat voor een dubbele uitdaging. Voor zijn uitgaansbedrijf Seasons sleutelt hij aan een nieuw concept. En als kersvers landelijk voorzitter van de sector Drankenverstrekkende Bedrijven van KHN vecht hij tegen negatieve gevolgen van de nieuwe Drank- en Horecawet.
Remco Glas beseft dat het concept van Seasons op z’n einde loopt. Maar twee avonden/nachten per week open, de ene helft van het jaar beachbar, de andere helft aprés skihut.
Rookverbod, recessie en een daardoor veranderde uitgaanscultuur knagen aan de omzet van het bedrijf. Een omzet die in 2009 liefst veertig procent lager uitviel. Vooral op vrijdagavond bleef het vaak te rustig.
Lees verder in 'Remco Glas: 'Knokken tegen chaos en willekeur'', verschenen in editie 01 2010 van Proost! Magazine.
Ook onze gratis horecanieuwsbrief ontvangen? Klik hier.

