Rob Besseling, Out of Home Director van Coca-Cola Enterprises Nederland, stapt over naar formulehuis franchise friendly concepts (ffc) in Zeist.
Besseling werkte veertien jaar bij Coca-Cola. Bij ffc, waar hij in januari start, krijgt hij de taak om het formulehuis uit te bouwen tot een brede foodfranchiser.
Ffc is op dit moment met concepten als Kwalitaria en Smulwereld vooral actief in de cafetariasector, maar geeft al enkele jaren te kennen een breder pakket te willen bieden.
Brede ervaring
Ffc heeft Besseling met name aangetrokken vanwege zijn brede ervaring in de out-of-homemarkt. Bovendien ontwikkelde hij bij Coca-Cola enkele succesvolle marketing & sales-concepten. Hij zal bij ffc de mogelijkheden onderzoeken van overnames en strategische samenwerkingsverbanden.
Rob Besseling is positief over de mogelijkheden van ffc. "Er is nog veel potentie in de markt waarin ffc actief wil zijn. De combinatie van sterke formules die aansluiten bij consumententrends en het werken met zelfstandige ondernemers staat garant voor een succesvolle toekomst."
Ook onze horecanieuwsbrief ontvangen? Klik hier.
Horeca Entree zit ook op Twitter.

