Foodservicegroothandel Deli XL heeft een opvolger van haar loyaliteitsprogramma Safari geïntroduceerd.
Met het programma maakten klanten kans op onder andere een safari. De opvolger, die dezelfde naam draagt, heeft een andere opzet en meer prijzen.
Sparen
Zo is Safari is vanaf deze maand niet langer een loterij, maar een spaarprogramma. Wanneer klanten (gratis) deelnemen, sparen zij voor reizen en uitstapjes voor henzelf of hun medewerkers. Bijvoorbeeld een middag wadlopen, een bezoek aan Snowworld of een safari in eigen land in een dierentuin.
Martin van Dam, directeur Marketing & E-commerce: "Voor onze trouwe klanten doen wij graag iets extra’s. Daarom bedachten wij dit programma, waarmee zij sparen voor leuke trips en bovendien kans maken op een safari in Zuid-Afrika."
Struisvogel
Het nieuwe spaarprogramma van Deli XL bestaat uit negen ‘seizoenen’ van vier weken, elk gekoppeld aan een dier uit het Afrikaanse dierenrijk. Ieder seizoen zijn er andere actieproducten in de aanbieding.
Zo startte vorige week het 'struisvogelseizoen'.
Deli XL-klanten
Nieuw in het Safari-programma van dit jaar is dat alle uitjes en arrangementen plaatsvinden bij klanten van Deli XL. Deli XL is sterk vertegenwoordigd in de recreatiesector en draagt op deze manier bij aan de promotie van deze bedrijven.
Deelnemende relaties zijn onder andere Walibi World, Dolfinarium, Attractie- & Vakantiepark Slagharen, Circuit Park Berghem, Snowworld Zoetermeer, Circus Renz en diverse dierentuinen.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

