Ziggo Dome heeft met bierbrouwer Heineken voor vijftien jaar een samenwerkingsovereenkomst gesloten voor de levering van bier, marketing en communicatie.
Na Ziggo en concertorganisator Live Nation is Heineken het derde grote merk dat zijn vertrouwen uitspreekt in de toekomst van de nieuwe muziektempel, die ruimte biedt aan 15.600 bezoekers en begin 2011 haar deuren opent, pal naast de Amsterdam Arena.
Commercieel directeur Danny Damman van Ziggo Dome is enthousiast over de samenwerking met Heineken: “Het merk Heineken met zijn Amsterdamse achtergrond en passie voor muziek past goed bij de Ziggo Dome. Wij zijn ervan overtuigd dat wij elkaar zullen versterken en helpen in het realiseren van ambities.”
Directeur Marketing Herwin van den Berg van Heineken Nederland ziet de overeenkomst met Ziggo Dome “als een belangrijke versteviging van onze activiteiten in de muziekindustrie. Wij zien onszelf in deze relatie als een partner in business om diverse muziekinitiatieven te realiseren."

