Op de D-pier op Schiphol opende vrijdag 11 december een vierde Starbucks. De eerste maand gaat een deel van de opbrengst naar het goede doel.
De eerste vestiging van het koffieconcept opende twee jaar geleden in Lounge 1. Kort daarop volgden twee vestigingen op Schiphol Plaza. Alle onder de paraplu van HSMHost.
Slogan
"We zijn erg trots dat de succesvolle samenwerking tussen HMSHost en Starbucks verder wordt uitgebreid. Nu kunnen nog meer passagiers genieten van deze kwaliteitskoffie die perfect aansluit op onze slogan 'Making The Traveler’s Day Better', vertelt Walter Seib, managing director van HMSHost.
SOS Kinderdorpen
Ter gelegenheid van de vierde vestiging overhandigde HMSHost aan Schiphol Group een blanco cheque voor SOS kinderdorpen. Van elke kop koffie die in de eerste maand wordt verkocht bij dit nieuwe verkooppunt, wordt tien cent overgemaakt aan dit goede doel.
Groot succes
"Met de komst van Starbucks naar Schiphol hadden we niet alleen een primeur in Nederland maar ook groot succes, wat de voorkeur voor reizen via Schiphol verder vergroot", aldus Otto Ambagtsheer, directeur Business Area Consumers van Amsterdam Airport Schiphol.
"Nu verwelkomen we alweer de vierde Starbucks en kunnen al onze passagiers én bezoekers genieten van deze kwaliteitskoffie. We zijn daar erg trots op en waarderen het bijzonder dat we hierdoor onze partner, SOS Kinderdorpen, extra kunnen ondersteunen."
Ook onze horecanieuwsbrief ontvangen? Klik hier.
Horeca Entree zit ook op Twitter.

