Branchenieuws

Te veel opscheppende medegast grote ergernis

De helft van de Nederlanders ergert zich aan medegasten die te veel opscheppen en vervolgens volle borden laten staan.

Het is daarmee de grootste ergernis (in buitenlandse hotels). Dat blijkt uit onderzoek van Vakantiepanel.nl, schrijft RTV Purmerend. Ergernis nummer 2 is luidruchtigheid, nummer 3 is voordringen aan het lopend buffet.

Lange rijen

Verdere irritaties zijn: eten met je handen pakken in plaats van met opscheplepels, slecht opgevoede kinderen, drukte in zijn algemeenheid, lange rijen en het gebruik van mobiele telefoons/telefoneren.

Toch ergert maar een kwart van de Nederlanders zich regelmatig aan medegasten in hotel-restaurants. De rest af en toe of helemaal niet.
 
Bron: RTV Purmerend.

---
Facebook-pagina Horeca Entree.
Twitter-account Horeca Entree.
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief/online editie
Horeca Entree en Fastservice Entree.
Horeca Entree-groep
LinkedIn.