Limburg heeft de viral-campagne 'Walking the dog' gelanceerd om zich op de kaart te zetten als toeristische bestemming. De campagne bestaat uit een aantal virals/sitcoms met een hoog James Bond-gehalte. Die moeten zich als een inktvlek verspreiden over Nederland en haar grenzen.
Dat schrijft TourPRess. De campagne werd vrijdag 1 april afgetrapt bij Château Neercanne in Maastricht (afbeelding). Bruce, Maddy en Sam zijn de hoofdpersonages in de filmpjes. Zij moeten de kijker op humoristische wijze kennis laten maken met de Limburgse, toeristisch-recratieve plekken.
Locaties voor de filmpjes zijn onder andere het Kruisherenhotel in Maastricht, het Drielandenpunt, het Gaiapark, de Maasplassen, Museum van Bommel van Dam in Venlo en Nationaal Park de Meinweg.
Sociale media
De campagne is een initiatief van Stichting Samenwerkende VVV’s Limburg (SVL) en is gefinancierd door de provincie Limburg. De inzet van sociale media moeten ervoor zorgen dat de campagne zich als een inktvlek verspreidt.
Bron: TourPRess.

