Scandic Sanadome Nijmegen, het wellnesscomplex met diverse horeca, viert deze zomer haar vijftienjarige bestaan.
Na een moeilijke start veranderde Sanadome in 2000 haar management en daarmee haar visie en strategie. Vanaf die tijd werd er vooral ingespeeld op de ontstane 24-uurseconomie waarin mensen op allerlei manieren uit balans kunnen raken.
Wellness
De kern van Sanadome bestaat uit de wellnessfaciliteiten, gebruikmakend van zuiver water uit een eigen zoetwaterbron en de zoutthermaalwaterbron op een diepte van zevenhonderd meter.
Het zogeheten Thermenlandschap van vijfentwintighonderd vierkante meter heeft onder andere een zoutwaterbad, thermaalbaden, een stoomkamer, whirlpools, een thermentuin met ligbedden en een groot thermaal buitenbad.
Viersterrenplushotel
Verder heeft Sanadome een 'viersterrenplushotel' met 96 hotelkamers en vier restaurants, waar de ingrediënten zorgvuldig worden geselecteerd met aandacht voor oorsprong en ecologische kwaliteit.
Congresbedrijf
Ook biedt Sanadome ruimte aan vergaderingen en congressen. Het congresbedrijf heeft vijf hamers, dat is de hoogst haalbare classificatie voor congreslocaties.
Mvo
Naast commerciële en financiële bedrijfsvoering is maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) een belangrijk uitgangspunt voor het wellnesscomplex. Thema’s als safety & security, environment, society en health worden vertegenwoordigd door speciale teams van medewerkers van diverse afdelingen binnen het bedrijf.
---
Twitter-account Horeca Entree.
Nieuwsbrief Horeca Entree.
Horeca Entree-groep LinkedIn.

