Het nieuwe Company Kitchen van ISS Catering Services heeft een meer horecamatige, gezonde insteek en werkt met cocreatie.
Company Kitchen is ISS' antwoord op hippe en trendy catering. "Mensen stellen steeds meer prijs op een meer horecamatige look & feel, alsmede gezonde, verse en lokale producten", aldus een woordvoerder.
"Het merk Company Kitchen sluit hier precies op aan."
Good food
Company Kitchen is gebaseerd op de pijlers 'Good. Honest. Food.'. "Wij werken met andere producten dan voorheen. Waar mogelijk gezonder, lokaal, biologisch en zelf bereid. Ook werken we met vier hero’s (speciale trekkers): de sandwich, soep, maaltijdsalade en brood."
Verder hebben we een eigen smoothie, twee juices en geeft de lach in ons logo aan dat het merk nog een aantal plezierelementen bevat."
Cocreatie
Omdat smaken verschillen en ISS als doel heeft om aan zoveel mogelijk gerechten een persoonlijk tintje mee te geven, is bij Company Kitchen gekozen voor cocreatie. Zo worden de gasten van het bedrijfsrestaurant zoveel mogelijk betrokken in de keuze van aanbod en bereiding.
Door middel van een website, ook te gebruiken op de smartphone, kunnen medewerkers stemmen op hun favoriete gerecht en zien wat de speciale weekmenu’s zijn.
---
Twitter-account Fastservice Entree.

