Op Schiphol is de volledig vernieuwde Lounge 3 geopend, met horecaconcepten waarin fastservice natuurlijk een grote rol speelt.
Zo heeft het broodconcept bread! zich hier gevestigd, met metershoge broodstellages en lange houten picknicktafels voor een robuuste en natuurlijke uitstraling. In het zicht van de gast worden 24 uur per dag ruimbelegde broodjes bereid en sappen vers geperst.
McDonald's
In Lounge 3 zitten nu ook de vijfde vestiging van Starbucks en een McDonald's-nieuwe-stijl. Laatstgenoemde is gebouwd volgens de laatste standaards met aandacht voor innovatie en duurzaamheid.
Het motto van McDonald's is dan ook good food fast.
Grab and go
Verder in Lounge 3: JuicyDetails, met een groot assortiment aan versbereide juices, smoothies en grab-and-go-snacks. Met de vruchtencombinaties wil JuicyDetails consumenten inspireren om vaker te kiezen voor een gezond ontbijt, lunch of tussendoortje.
Fingerfood
Daarnaast is op Lounge 3 East bar & bites geopend, dat sake-cocktails en Aziatisch fingerfood serveert. Op het menu staan hapjes zoals Japanse yakitori, sushi en wasabi-crackers.
Ten slotte is de receptie van het Mercure-hotel Schiphol Terminal volledig gerestyled.
HMSHost
"Als internationale horeca-exploitant is HMSHost altijd op zoek naar innovatieve en gastvrije horeca die aansluit bij de trends", zegt Dawn Wilding, vicepresident van HMSHost Europe and Middle East.
"Met deze diversiteit in food- & beverage-outlets in deze internationale lounge zijn we zeker goed geslaagd in die opzet."
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

