Kaldi koffie & thee introduceert een eigen app voor de iPhone, iPod en iPad. Naar eigen zeggen een primeur in koffieland.
"Wij zijn het eerste bedrijf dat op deze wijze een digitale beleving geeft aan een fysiek product: koffie", vertelt eigenaar en directeur Hans Tietema. Alle ruim 30 vestigingen van Kaldi worden voorzien van 2 Ipads, waarop de Kaldi-app te vinden is.
Ideaal platform
Kaldi ziet de iPhone en iPad als een ideaal platform. De gast kan zowel op de eigen iPhone, iPod of iPad de app bekijken, alsmede in de vestigingen. De consument wordt daardoor nog beter bediend.
In de winkel kunnen gebruikers de iPad bijvoorbeeld gebruiken voor productinformatie met afbeeldingen en filmpjes.
Koffie maken
Een apart onderdeel is 'hoe maak ik deze koffie'. Een korte handleiding voor het zetten van het perfecte kopje koffie. Ook bevat de Kaldi-app een zogeheten store locator, zodat de consument snel weet waar zijn of haar dichtstbijzijnde Kaldi-vestiging is.
De franchisenemers zijn verguld met de nieuwste ontwikkelingen. "Gasten reageren heel positief. Het is speels, maar ook heel informatief. Op een leuke manier kom je meer te weten over koffie en thee."
Extra functies
Er wordt nu alweer gekeken naar extra functies voor de app. Direct bestellen en betalen is er daar één van. Maar ook het vermelden van acties, aanbiedingen en meer winkelinformatie behoren tot de mogelijkheden.
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

