Fastservice

La Place leert kinderen bewuster eten en drinken

Restaurantketen La Place gaat de komende 3 jaar kinderen (en hun ouders) bewust maken van gezond consumeren en dierenwelzijn.

Dit doet La Place in samenwerking met de jeugdclub Kids of Animals van de Dierenbescherming. Middels een speciaal kindermenu, een spaaractie met een educatief stickeralbum en kinderspeelhoeken kunnen kinderen op speelse wijze meer leren over voeding en dieren.

De focus ligt op biologisch consumeren, het belang van 100 procent natuurlijke grondstoffen en de bijdrage die kinderen kunnen leveren aan dierenwelzijn. In het gehele concept staat Ikki, de mascotte van de jeugdclub van de Dierenbescherming, centraal.

Lancering

De lancering van het concept vindt plaats op Werelddierendag, op dinsdag 4 oktober. De aftrap wordt gedaan door Kids for Animals-ambassadeur Iris Hesseling, presentatrice bij Nickelodeon,  en kinderen uit schoolklas 6/7 van het Albert Plesmanschool uit Rotterdam.

Overigens is La Place genomineerd voor de Dierenbescherming-award.

Foto: Stichting Vrienden Fastservice.

---
Twitter-account
Fastservice Entree.
Nieuwsbrief
Fastservice Entree.

Abonnement
Fastservice Entree.