Fastservice

McDonald's lanceert smoothie met alleen fruit

McDonald’s introduceert een smoothie met 100 procent fruit. Ze is gemaakt met verse aardbei, banaan en heeft geen extra toevoegingen.

Met het fruitdrankje wil McDonald’s inspelen op de trend waarin een gevarieerd en gezond voedingspatroon voor ouders en kinderen steeds belangrijker wordt.

Gevarieerd
Nina Nomden, manager communicatie McDonald’s Nederland: "Wij merken dat vooral moeders het belangrijk vinden dat hun kinderen uit een gevarieerd menu kunnen kiezen. Met de smoothie haken we op die behoefte in. We hebben de laatste jaren meer verantwoorde keuzes toegevoegd aan ons Happy Meal, zoals worteltjes en vers fruit."

"Ook proberen we gezinnen op een leuke en speelse manier van ons groente- en fruitaanbod te laten genieten, bijvoorbeeld door de producten in een vrolijke verpakking aan te bieden. Zo kunnen onze gasten een gezonde keuze maken, voor zichzelf én voor hun kinderen."

Chiquita
McDonald’s werkt voor de smoothie samen met Chiquita. "Wij selecteren alleen het beste kwaliteitsfruit. De smoothie zit boordevol met voedingsstoffen, vitamines en is ook nog eens lekker fris van smaak", aldus Hans Liekens, directeur out-of-home van Chiquita Europa.

De Smoothie wordt geïntroduceerd in het Rio Happy Meal. Rio is een nieuwe 3D-animatiefilm van de makers van Ice Age. Na deze verpakking blijft de smoothie op een andere manier in het assortiment van de fastserviceketen.

Ze is ook los verkrijgbaar voor 1 euro.
 
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.