Thuisbezorgd.nl heeft een nieuwe website met een aantal technologische vernieuwingen. Onder andere een belknop.
Directeur Jitse Groen: Bestellen via Thuisbezorgd.nl was altijd al sneller, gemakkelijker en goedkoper dan via de telefoon. Een keuze maken uit de 3.000 restaurants maakte het op de oude site echter moeilijk snel een selectie te maken."
"Met de nieuwe website hopen we de consument nog beter te begeleiden bij de keuze voor een restaurant."
Livefilter
Het nieuwe Thuisbezorgd.nl kent een livefilter op keuken, waardoor de consument bijvoorbeeld alleen op pizza of sushi kan selecteren. Tevens worden bij elk restaurant de meest populaire gerechten getoond. Zo wordt in één oogopslag duidelijk wat de specialiteiten van dat bezorgrestaurant zijn.
Ook kan een bezoeker zijn favoriete restaurants bijhouden.
Belknop
Een nieuwe functie is een belknop waarmee consumenten gratis met het aangesloten bezorgrestaurant kunnen bellen. "Eén van de problemen met het online bestellen van eten is dat als er iets wordt vergeten het ingewikkeld is het bezorgrestaurant te bereiken. Uiteraard is dit mogelijk via de klantenservice van Thuisbezorgd.nl, maar dat levert altijd enig tijdsverlies op."
"De gratis belknop neemt alle drempels weg om even snel een wijziging door te geven en werkt via het normale telefoonnet. De klant heeft er dus geen voip-verbinding voor nodig."
Recensies
Het nieuwe Thuisbezorgd.nl stelt bovendien 1 miljoen restaurant recensies ter beschikking aan de consument, zodat deze zijn keuze beter kan maken. De recensies zijn afkomstig van eerdere bestellingen.
Hoewel de recensies reeds eerder beschikbaar waren worden deze in de nieuwe site centraal gesteld.
Niet af
De site is nu niet af. "Nee, we werken nog altijd hard aan nieuwe innovaties. We zullen spoedig met nieuwe verbeteringen aan de website komen. Een site is anno 2012 nooit helemaal af."
Bron: Nieuwsbank.
---
Twitter-account Fastservice Entree.
Nieuwsbrief Fastservice Entree.
Abonnement Fastservice Entree.

